Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Konopacki, ul. Łączności 6a/2, 53-330 Wrocław, NIP: 8992978025 (dalej zwana „Administratorem Danych”).
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane dalej RODO) i inne właściwe przepisy o ochronie danych osobowych celem bezpiecznego przetwarzania danych osobowych i zachowania wszelkich pozyskanych przez Państwa danych w poufności.
Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług oferowanych przez Administratora, w tym za pośrednictwem strony www.konopackilegal.pl (dalej „Strona”), obsługi zapytań, zgłoszeń, a także udzielania odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania.
Kategorie danych osobowych obejmują m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres, dane dedykowane do zapewnienia rzetelnego świadczenia usług prawnych.
Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, w tym w szczególności dostawców usług IT, podmiotów świadczących na rzecz Administratora doradztwo w zakresie prawa podatkowego.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba, że Pani / Pan wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania tych danych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Wszelkie skargi, pytania, wnioski i wyjaśnienia (zwane łącznie „Zgłoszeniami”) dotyczące przetwarzania Pani / Pana danych osobowych przez Administratora należy kierować na adres e-mail: biuro@konopackilegal.pl.
W Zgłoszeniu powinny zostać podane: dane osobowe osób, których dotyczy Zgłoszenie, sytuacja, przypadek lub zdarzenie, które jest powodem Zgłoszenia, wskazanie żądań, działań lub postępowań jakich Państwo oczekujecie od Administratora.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) lub przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L .2016 Nr 119, str. 1).
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
Dane pochodzą od osób, których dane dotyczą.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie Umowy i realizacja usług prawnych będą niemożliwe.
Koniecznym jest podane danych osobowych w sytuacji, kiedy skontaktowali się Państwo z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, drogą telefoniczną, za pomocą formularza kontaktowego. Koniecznym jest podanie informacji również w celu świadczenia na Państwa rzecz usług prawnych, w szczególności w celu realizacji zastępstwa procesowego w toku postępowań sądowych, przesądowych, a także administracyjnych, podatkowych i innych.
Pliki Cookies
Administrator oświadcza, że korzysta z plików „cookies” (ciasteczka).
Pliki cookies to informacje, które są wysyłane przez serwer i zapisują się na Państwa urządzeniu (np. dysku twardym komputera lub telefonu).
Dane uzyskane za pomocą plików cookies nie pozwalają na zidentyfikowanie Państwa, ale umożliwiają Administratorowi określenie czy przy użyciu danego komputera odwiedzano (co nie jest jednoznaczne z informacją na temat tego kto ten serwis odwiedzał) i jakie jego użytkownik miał wówczas preferencje (co go najbardziej zainteresowało w serwisie).
Administrator wykorzystuje wewnętrzne pliki cookies w celu: a) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu, b) statystycznym.
Administrator może umieszczać na Państwa urządzeniu zarówno pliki trwałe jak i tymczasowe.
Pliki tymczasowe są zazwyczaj usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast w stosunku do plików trwałych zamknięcie przeglądarki nie powoduje ich usunięcia.
Pliki tymczasowe służą do zidentyfikowania Użytkownika jako zalogowanego.
Pliki trwałe to pliki które zapewniają określone funkcje nie tylko w toku danej sesji, ale przez cały okres ich przechowywania na komputerze. Pliki trwałe służą do: zbierania informacji na temat sposobu korzystania z serwisu, w tym danych na temat odwiedzanych przez Użytkownika podstron oraz ewentualnych błędów, usprawnienia działania serwisu za pomocą rejestrowania pojawiających się błędów, testowania różnych wariantów stylistyki serwisu, zapamiętywania ustawień Użytkowników dotyczących ich preferencji, pokazywania Użytkownikom, że są zalogowani w serwisie.
Administrator korzysta z Google Analytics, które używa plików cookies znajdujących się na Państwa urządzeniu w celu sporządzenia statystyk odnośnie wielkości ruchu na stronie internetowej oraz sposobu korzystania ze strony internetowej.
W każdej chwili możecie Państwo usunąć pliki cookies pozostawione przez serwis z Państwa urządzenia zgodnie z instrukcją producenta Państwa przeglądarki internetowej.
Istnieje również możliwość zablokowania dostępu plików cookies do Państwa urządzenia poprzez odpowiednie konfigurowanie Państwa przeglądarki, jednakże wówczas serwis może nie funkcjonować prawidłowo.
Administrator korzysta z serwera, który zapisuje automatycznie w logach serwera w celu analizy pracy systemu informatycznego informacje dotyczące urządzenia, którego Państwo używacie łącząc się z serwisem tj. o typie urządzenia i przeglądarki z jakiej Państwo korzystacie, o IP Państwa komputera, dacie i godzinie wejścia, tekstowy opis zdarzenia, kwalifikacja zdarzenia.
Dostęp do plików z logami mają wyłącznie osoby upoważnione do administrowania systemem informatycznym. Pliki z logami mogą służyć do sporządzenia statystyk w zakresie oceny ruchu w serwisie oraz występowania błędów, które uniemożliwiają zidentyfikowanie Państwa.